marți, 21 aprilie 2009

turkish...

All I need is your love - -- Tek ihtiyacim senin sevgin.Can you stay a little longer? - - - - Biraz daha kalabilir misin?Come to me, my love - - - - Sevgilim, bana dön.Fiancee - - - - NisanliGive me your love - - - - Bana sevgini ver. Sevgine ihtiyacim var.I am missing you very much.- - - - Seni çok özlüyorum. I can't live without you - - - - Sensiz yasayamam Sensiz yapamamI can't live without your love- - - - Senin sevgin olmadan yasayamam.I fell in love with you - - - - Sana asik oldum I give you all my love - - - - Tüm sevgimi sana veririm.I like you very much.- - - - Senden çok hoslaniyorum. I love you - - - - Seni SeviyorumI love you very much. - - - - Seni çok seviyorum. I love you with all my heart- - - - Seni bütün kalbimle seviyorum.I missed you very much. - - - - Seni çok özledim. I need you - - - - Sana ihtiyacim var.I need you so much - - - - Sana çok ihtiyacim var.I want to be with you.- - - - Seninle olmak istiyorum. I want to see you. - - - - Seni görmek istiyorum. I want to stay with you. - - - - Seninle kalmak istiyorum. I want you to know there's love in my heart \- - - - Kalbimin askinla dolu oldugunu bilmeni isterim.I will always love you- - - - Seni her zaman sevecegim.I wish you were mine - - - - Benim olmani istiyorum.Let's keep our love forever - - - - Askimizi sonsuza kadar koruyalim.Let's meet somewhere. - - - - Bir yerlerde bulusalim. Love in my heart is forever- - - - Sevgim sonsuza kadar sürecek.Love overcomes everything- - - - Ask herseyin üstesinden gelir.Marriage proposal. - - - - Evlenme teklifi.my angel (used for girls) - - - - melegimmy beautiful (used for girls) - - - - güzelimmy darling - - - - sevgilimmy flower (used for girls)- - - - çiçegimMy heart is full of love - - - - Kalbim askla dolu.my honey - - - - balimmy soul- - - - canimmy life - - - - hayatimmy love - - - - askimMy love gets stronger day by day- - - - Askim gün geçtikçe büyüyor.my only one - - - - bi tanemmy rose (used for girls) - - - - gülümmy sweety - - - - tatlim (used for girls)Our love will last forever- - - - Askimiz ömür boyu sürecek.There's no happiness without your love - - - - Askin olmadan mutlu olamam.When will I see you next?- - - - Seni bir daha ne zaman görecegim?Will you marry me? - - - - Benimle evlenir misin?With love. - - - - Sevgilerimle.Would you like to dance with me?- - - - Benimle dans eder misin?Would you like to go out with me?- - - - Benimle çikar misin?You are the man/woman of my dreams.- - - - Rüyalarimin erkegisin/kadinisin. You are very beautiful.- - - - Çok güzelsin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu